Správy

Mestský úrad funguje v núdzovom režime. Ako si vybavíte úradné záležitosti?

Ak nemusíte, na úrad vôbec nechoďte. Úradné hodiny pre verejnosť sú zrušené.

Ilustračný obrázok k článku Mestský úrad funguje v núdzovom režime. Ako si vybavíte úradné záležitosti?
Zdroj: Mesto Humenné

Z dôvodu zníženia mobility obyvateľstva a v rámci preventívnych opatrení pred šírením ochorenia COVID-19 odporúča Mestský úrad (MsÚ) v Humennom vybavovať tradičnú januárovú agendu elektronicky.

Samospráva o tom informuje na svojej internetovej stránke. „Všetkým obyvateľom odporúčame, aby zvážili potrebu návštevy úradu a uprednostnili telefonickú, e-mailovú alebo písomnú komunikáciu pri dokladaní daňových priznaní k miestnym daniam a dokladov pre uplatnenie úľavy a odpustenia poplatku za komunálny odpad na rok 2021,“ uvádza mesto.

Tieto doklady, rovnako ako iné dokumenty na vybavenie, je možné vložiť aj do schránky, ktorá je na tento účel umiestnená pri vstupe do budovy úradu.

Mestský úrad funguje vzhľadom na výnimočný stav a obmedzenia slobody pohybu od nového roka v núdzovom režime. Zrušili sa tiež úradné hodiny pre verejnosť. „Všetko potrebné môžete vybaviť aj elektronicky prostredníctvom e-mailových kontaktov alebo telefonicky,“ informovala samospráva. Obmedzenia majú platiť do 24. januára.

Prečítajte si tiež

Zdroj: TASR

Najčítanejšie