Tlačové správy

FOTO: V neďalekej dedine bolo rušno. Svoje brány otvorila nová predajňa

Chceme to vrátiť naspäť. Znejú slová muža, ktorý vedie novootvorenú predajňu v neďalekej dobci. Čo tým myslel?

Ilustračný obrázok k článku FOTO: V neďalekej dedine bolo rušno. Svoje brány otvorila nová predajňa
17
Galéria

Tento príbeh sa začal písať zhruba pred rokom a troma mesiacmi. Peter Gnip si spolu s manželkou otvorili v Belej nad Cirochou, na mieste vtedy už zaniknutých potravín, mäsiarstvo. „Pri mäse som takpovediac vyrástol, venoval som sa tomu od svojich štrnástich,“ poznamenal tento podnikateľ.

500. predajňa Môj obchod

A je to mäsiarstvo predstavujúce alternatívu. Návrat ku kvalite. Postavené vo veľkej miere na domácej výrobe. „Robíme veľa vecí svojich, či sú to údené mäsá, slanina, párky a podobne,“ priblížil podnikateľ, ktorého mäsiarstvo sa stalo za ten čas v okolí už pomerne známe a vyhľadávané.

A naspäť sa odhodlali vrátiť aj niečo iné. „Vycítili sme, že nastal čas, aby si tu ľudia mohli nakúpiť pod jednou strechou,“ povedal P. Gnip. Začala sa tak cesta rozšírenia mäsiarstva o potraviny. A pre túto cestu sa rozhodli nadviazať spoluprácu s alianciou Môj obchod. Netušili, že práve tá ich bude 500. predajňou v spomínanej aliancii. „Takto to vyšlo,“ usmial sa.

Deň D

Je polovica novembra. Streda, krátko po obede. Vonku svieti ostré jesenné slnko a po nočných mrazoch ani stopy. Prichádzame do Belej nad Cirochou. Sme na mieste. Chvíľu trvá, kým sme odparkovali. V okolí predajne, ktorá práve slávnostne otvára svoje brány, je totiž množstvo áut. A rušno je aj vo vnútri. Okrem majiteľa, predajcov či iných pracovníkov nechýbajú ani zástupcovia veľkoobchodu METRO, silného partnera aliancie Môj obchod, ktorý takto podporuje rast maloobchodu a tvorbu takýchto menších predajní. A nechýbali, ako inak, ani zákazníci. More zákazníkov. Lákadiel bolo totiž mnoho. Zľavové kupóny, ochutnávky, koleso šťastia s rôznymi výhrami či darčeky pre deti.

Pre rozšírenie predajne o potraviny sa teda Peter Gnip rozhodol spolupracovať s alianciou Môj obchod. Tá uzrela svetlo sveta ešte len v polovici roku 2012, no do konca roka 2014 mala zhruba tristo členských predajní a dnes je ich už 500. Čo hľadať za týmto bleskovým zapájaním sa maloobchodníkov do aliancie naprieč celým Slovenskom?

Množstvo benefitov

„Pomáhame im v niekoľkých veciach. Na začiatku je to vonkajšie značenie predajne. Taktiež im pomáhame zariadiť predajňu a poskytujeme jej vybavenie od košíkov, cez označenia akciových vecí až po pracovné odevy pre predavačov,“ uviedla Bibiana Rusnáková, aliančná špecialistka METRO Košice.

Potom prichádza výrazná marketingová podpora. Okrem vyškolenia predajcov majú obchody v aliancii každých 14 dní leták. „Pričom zabezpečujeme aj ich roznos v rámci spádovej oblasti,“ zdôraznila B. Rusnáková. Koncoví zákazníci nájdu v letákoch 17 produktov za zľavnené ceny. „Okrem toho sa každý leták snažíme urobiť tak, aby tam bol nejaký darček za nákup tovaru, resp. nejakého druhu sortimentu, čo je ďalšie lákadlo,“ doplnila.

A benefitov, ktoré využívajú členovia aliancie, je podľa jej slov omnoho viac, k dispozícii sú na webe spoločnosti METRO. Inými slovami, po zapojení sa do aliancie si drobní predajcovia ponechávajú svoju suverenitu, no oprieť sa môžu o silného partnera, ktorý im dokáže zvýšiť konkurencieschop­nosť a množstvo zákazníkov.

Jedným z cieľov aliancie Môj obchod je byť čo najbližšie k svojim zákazníkom aj v malých obciach a mestečkách po celom Slovensku.

My sme v Belej nad Cirochou na záver našej návštevy nakúpili. Zastavíte sa aj vy? :)

(PR)

FOTOGALÉRIA: 500. predajňa Môj obchod a jej slávnostné otvorenie
17
Galéria
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM